Bfresh Spitiko, το χειροποίητο ελληνικό αναψυκτικό όπως το φτιάχνεις σπίτι

O Βασίλης Ρουμπής, CEO της Bfresh, είναι ο άνθρωπος που μετέφερε τους σπιτικούς χυμούς από την κουζίνα του σπιτιού του στην αγορά εστίασης.

Ο Βασίλης Ρουμπής, ως πρώην αθλητής και προπονητής τένις, αντιλαμβανόμενος το κενό της αγοράς στο κομμάτι των ροφημάτων υγιεινής και διατροφής ξεκίνησε να δημιουργεί τα δικά του χειροποίητα αναψυκτικά. Έτσι γεννήθηκαν τα bfresh! Μια φυσική επιλογή από φρέσκα φρούτα, χωρίς προσθήκη ζάχαρης και συντηρητικά για τους λάτρεις της υγιεινής διατροφής.

Πώς ξεκίνησε η ιδέα για τη δημιουργία της bfresh και ποια ήταν η κύρια έμπνευση πίσω από αυτήν;

Πριν από 13 χρόνια ήμουν αθλητής, προπονητής τένις ενώ παράλληλα πουλούσα φίλτρα νερού σε επιχειρήσεις εστίασης. Τότε λοιπόν συνειδητοποίησα ότι υπήρχε ένα κενό στην εστίαση όσον αφορά τις επιλογές που είχα για να πιώ σαν πελάτης, καθώς ακολουθούσα έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Τα περισσότερα ροφήματα είχαν ζάχαρη και συντηρητικά. Τότε λοιπόν πήγα στην κουζίνα του σπιτιού μου, άρχισα να πειραματίζομαι, να στύβω λεμόνια, να φτιάχνω χυμούς, να πηγαίνω πίσω στους πελάτες, να τους δειγματίζω τα προϊόντα και να τους δίνω οδηγίες για τη δοσομέτρηση. Έτσι γεννήθηκαν τα bfresh, τα χειροποίητα αναψυκτικά που παράγονται από φρέσκα φρούτα, χωρίς ζάχαρη και συντηρητικά.

Διαβάστε εδώ το Business Voice Week

Ποιες είναι οι βασικές αξίες που πρεσβεύει η εταιρεία σας και πώς ενσωματώνονται αυτές οι αξίες στα προϊόντα σας;

Το bfresh είναι χειροποίητο αναψυκτικό, από φρέσκα εσπεριδοειδή, χωρίς ζάχαρη. Τα χαρακτηριστικά αυτά έχουν να κάνουν με τις αξίες μας: την επιλογή ποιοτικών πρώτων υλών, φρέσκων εσπεριδοειδών στο κατάλληλο στάδιο ωρίμανσης, τη χειροποίητη διαδικασία που ακολουθούμε στα στάδια παραγωγής και την προσθήκη γλυκαντικών με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως βιολογική αγαύη, φυσικά σάκχαρα φρούτων και στέβια έχουν να κάνουν. Οι συνταγές μας βασίζονται στη χρήση φυσικών συστατικών, πλούσια σε αντιοξειδωτικά με πολλαπλά οφέλη για την υγεία.

Ποια είναι η μεγαλύτερη προσωπική ικανοποίηση σας από την επιτυχία της bfresh;

Το γεγονός ότι ο κόσμος έχει αγαπήσει το bfresh, αναγνωρίζει και ζητάει να το πιει στο βαζάκι του καθώς και ότι μπορεί να το απολαύσει σε όλη την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό. Με γεμίζει όταν βλέπω χαμογελαστούς ανθρώπους να έχουν αυτή τη διαφορετική, υγιεινή αλλά γευστική επιλογή στη Ho.Re.Ca.

 Πώς αντιμετωπίζετε την πρόκληση της διατήρησης της χειροποίητης ποιότητας σε σχέση με την αύξηση ζήτησης και της παραγωγής;

Τα χειροποίητα στάδια της παραγωγής που έχουμε κρατήσει αναλλοίωτα, όπως το στύψιμο των λεμονιών στο χέρι, το ξύσμα του λεμονιού και του τζίντζερ / της πιπερόριζας που τρίβονται στο χέρι, είναι αυτά που μας ξεχωρίζουν ποιοτικά και γευστικά: δίνουν τη φρεσκάδα, τη γεύση και το άρωμα στις λεμονάδες μας. Είναι προφανώς κοστοβόρο και χρονοβόρο αλλά το ποιοτικό αποτέλεσμα δεν συγκρίνεται με τον βιομηχανικό χυμό για παράδειγμα. Ο στόχος μας λοιπόν είναι όσο αυξάνεται η ζήτηση να αυξάνεται και η παραγωγή χωρίς να χάνονται οι αξίες και η φιλοσοφία μας. Έτσι από την κουζίνα του σπιτιού μου το 2011, περάσαμε στην πρώτη μονάδα παραγωγής το 2012 και σε ολόκληρο εργοστάσιο το 2021 το οποίο τώρα επεκτείνουμε κι άλλο.

Διαβάστε εδώ το Business Voice Week

Ποιες είναι οι πρωτοβουλίες σας όσον αφορά την κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης σας;

Με ευαισθησία και ενδιαφέρον για το συνάνθρωπο και το κοινωνικό σύνολο στηρίζουμε έμπρακτα τις προσπάθειες και το έργο πλήθος ανθρωπιστικών οργανώσεων και κοινωνικών ή αθλητικών φορέων μέσα από χορηγίες και δωρεές.

Ποια είναι η στρατηγική σας για την επέκταση της επιχείρησης σε νέες αγορές και κοινό;

Το bfresh βρίσκεται πλέον σε όλη την Ελλάδα και σε 15 χώρες στο εξωτερικό. Στόχος μας είναι σίγουρα η επαναληψιμότητα των παραγγελιών στο εξωτερικό αλλά και η επέκταση σε ακόμα περισσότερες περιοχές εντός και εκτός Ελλάδας. Εκτός όμως από το bfresh, το δεύτερο brand της εταιρείας V. Roubis είναι το feeju, το οποίο προέρχεται από το feel the juice. Σε αυτή τη σειρά θα βρει κανείς το παγωμένο μας τσάι (iced tea) με άφθονο χυμό σε 4 γεύσεις: Βιολογικό τσάι μάτσα με λεμονάδα, πράσινο τσάι με χυμό λεμόνι και λουίζα, τσάι Κεϋλάνης με χυμό ροδάκινο και τσάι του βουνού με χυμό ρόδι, όλα με βιολογική αγαύη για γλυκαντικό. Τα feeju τα βρίσκει κανείς σε καταστήματα εστίασης, take away, φούρνους κλπ. Κάθε χρόνο διευρύνουμε τη γκάμα μας με νέα προϊόντα, ένας επιχειρηματίας πρέπει πάντα να είναι ευρηματικός και καινοτόμος για να πηγαίνει μπροστά η επιχείρηση, να ακολουθεί τις ανάγκες της αγοράς αλλά και να δημιουργεί τάσεις στην αγορά όπως αυτό που κάναμε με το βαζάκι bfresh.

Διαβάστε εδώ το Business Voice Week

Ποια είναι η προσωπική σας αποστολή ή φιλοσοφία που καθοδηγεί το έργο και τις αποφάσεις σας στον τομέα της επιχειρηματικότητας;

Όραμά μας είναι να προσφέρουμε χειροποίητα προϊόντα μέσα από το καταπράσινο «σπίτι» μας, όπου καλλιεργούνται με σεβασμό εσπεριδοειδή, αρωματικά βότανα και ελιές. Το πάθος μας για τον υγιεινό τρόπο ζωής μας καθοδηγεί να παράγουμε προϊόντα που προάγουν τον υγιεινό τρόπο ζωής και στηρίζουν έμπρακτα τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια για την bfresh; Έρχεται κάποιο νέο project;

Σύμφωνα πάντα με τις αξίες και τη φιλοσοφία της εταιρείας, το πιο σημαντικό για εμάς είναι το κομμάτι της υγείας και της ευεξίας, οπότε τα επόμενα προϊόντα μας θα έχουν να κάνουν με αυτό. Όπως άλλωστε και το θεματικό πάρκο που ετοιμάζουμε στις νέες εγκαταστάσεις του εργοστασίου μας, μέσα στους ελαιώνες. Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός επισκέψιμου πάρκου με ελιές, εσπεριδοειδή και βότανα στο οποίο θα έρχονται σχολεία και οικογένειες, να βλέπουν πώς γίνεται η παραγωγή της αυθεντικής, χειροποίητης λεμονάδας και να παίρνουν μέρος σε σεμινάρια και event που έχουν να κάνουν με τη σωστή διατροφή, τη φύση, την ευεξία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ