Το ηλεκτρονικό εμπόριο, γνωστό και ως e–Commerce, είναι ο Γολιάθ και ταυτοχρόνως ο Δαυίδ στο δωμάτιο. Ο Γολιάθ διότι ο ρυθμός αύξησης των e-Sales ξεπερνά το 15% ετησίως την τελευταία πενταετία. Και, Δαυίδ διότι από έτος σε έτος αλλάζει και προσαρμόζεται διαρκώς στις απαιτήσεις των επιχειρήσεων και καταναλωτών. Οι καταλύτες στην εξέλιξη του e-Commerce είναι, ασφαλώς, το digital marketing, τα νέα εργαλεία του development και οι αναδυόμενες αγορές.
- Mobile Shopping
Οι καταναλωτές αναζητούν και αγοράζουν μέσω mobile σε ποσοστό που αγγίζει το 50%. Επομένως, η σχεδίαση και το online marketing αλλάζει βήμα, βήμα σε mobile first.
- E-Commerce Marketing
Έρευνα είναι κλειδί για τα e–Shops και το κοινό που απευθύνονται. Τι αναζητά και πως; H απλότητα ήταν πάντα δείγμα κατανόησης του καταναλωτή και των αναγκών του.
- Εικόνα & Video
Το video και η εικόνα εν γένει, αλλάζουν την εμπειρία του καταναλωτή δημιουργώντας το αίσθημα της ικανοποίησης και της πληρότητας.
- Personalization
Η αγορά και η επικοινωνία πρέπει να είναι προσωπική και να διαφοροποιείται σε B2B και B2C. Κάθε επιχείρηση και αγορά, είναι μοναδική ενώ κάθε καταναλωτής είναι άτομο.
- Τεχνητή Νοημοσύνη
Από chatbots και voice search έως personal preferences και remarketing, η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την επικοινωνία, τις αναζητήσεις και τις αγορές.
- Interaction
Η συμμετοχή και η αλληλεπίδραση μειώνει τις αποστάσεις δημιουργώντας αμεσότητα και, επομένως, οικειότητα. Δηλαδή τις προϋποθέσεις για engagement.