Οι έξι παράγοντες που αλλάζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο…

Οι καταλύτες στην εξέλιξη του e-Commerce είναι, ασφαλώς, το digital marketing, τα νέα εργαλεία του development και οι αναδυόμενες αγορές.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο, γνωστό και ως eCommerce, είναι ο Γολιάθ και ταυτοχρόνως ο Δαυίδ στο δωμάτιο. Ο Γολιάθ διότι ο ρυθμός αύξησης των e-Sales ξεπερνά το 15% ετησίως την τελευταία πενταετία. Και, Δαυίδ διότι από έτος σε έτος αλλάζει και προσαρμόζεται διαρκώς στις απαιτήσεις των επιχειρήσεων και καταναλωτών. Οι καταλύτες στην εξέλιξη του e-Commerce είναι, ασφαλώς, το digital marketing, τα νέα εργαλεία του development και οι αναδυόμενες αγορές.

  1. Mobile Shopping

Οι καταναλωτές αναζητούν και αγοράζουν μέσω mobile σε ποσοστό που αγγίζει το 50%. Επομένως, η σχεδίαση και το online marketing αλλάζει βήμα, βήμα σε mobile first.

  1. E-Commerce Marketing

Έρευνα είναι κλειδί για τα eShops και το κοινό που απευθύνονται. Τι αναζητά και πως; H απλότητα ήταν πάντα δείγμα κατανόησης του καταναλωτή και των αναγκών του.

  1. Εικόνα & Video

Το video και η εικόνα  εν γένει, αλλάζουν την εμπειρία του καταναλωτή δημιουργώντας το αίσθημα της ικανοποίησης και της πληρότητας.

  1. Personalization

Η αγορά και η επικοινωνία πρέπει να είναι προσωπική και να διαφοροποιείται σε B2B και B2C. Κάθε επιχείρηση και αγορά, είναι μοναδική ενώ κάθε καταναλωτής είναι άτομο.

  1. Τεχνητή Νοημοσύνη

Από chatbots και voice search έως personal preferences και remarketing, η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την επικοινωνία, τις αναζητήσεις και τις αγορές.

  1. Interaction

Η συμμετοχή και η αλληλεπίδραση μειώνει τις αποστάσεις δημιουργώντας αμεσότητα και, επομένως, οικειότητα. Δηλαδή τις προϋποθέσεις για engagement.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ