Τους κορυφαίους συνεργάτες της βράβευσε η Interamerican

Την ιδιαίτερη δυναμική του Δικτύου Agency, αποκλειστικού δικτύου γραφείων πωλήσεων της INTERAMERICAN, ανάδειξε η εκδήλωση που οργάνωσε η εταιρεία για τη βράβευση των κορυφαίων συνεργατών της στις πωλήσεις κατά το 2012.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την πολυκαναλική διανομή προϊόντων και υπηρεσιών, η διοίκηση των πωλήσεων της INTERAMERICAN προωθεί κατά προτεραιότητα επιλογές σε λειτουργικό, αλλά και σε οργανωτικό επίπεδο, που βασίζονται σε ένα νέο κανονισμό πωλήσεων τριετούς ορίζοντα και στη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας, με σκοπό την ανάπτυξη του Δικτύου Agency και την ενδυνάμωσή του μέσα από την προσθήκη νέων συνεργατών με υψηλές δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης.

Τόσο ο Γιώργος Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος της INTERAMERICAN όσο και ο Γιάννης Καντώρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, χάραξαν τις αδρές γραμμές της πορείας της εταιρείας κατά το 2013 που είναι:
– η απλότητα στα ασφαλιστικά προγράμματα και στις διαδικασίες προς όφελος των ασφαλισμένων, με τη βέλτιστη διαχείριση και με προσιτές, ρεαλιστικές προτάσεις για τις ασφαλιστικές ανάγκες που αναδύονται από την κρίση
– η ανάπτυξη, με επενδύσεις σε τεχνολογία και υποδομές που θα περιορίσουν το κόστος και θα δώσουν προβάδισμα στην εταιρεία σε νέες αγορές
– η κερδοφορία, με προσανατολισμό στην προώθηση κερδοφόρων προϊόντων και στην αποτελεσματικότητα των δικτύων διανομής, που θα ενισχύσει περαιτέρω την ισχυρή κεφαλαιακή υπόσταση της INTERAMERICAN.

Είναι χαρακτηριστικό ότι με το κλείσιμο του 2012 η εταιρεία παρουσίασε τον υψηλότερο έως σήμερα δείκτη φερεγγυότητας. Κατά το περασμένο έτος τα δίκτυα πωλήσεων απέδωσαν παραγωγή με αξιοσημείωτη συμπληρωματικότητα.

Το Δίκτυο Agency ήταν και πάλι η “αιχμή” στις πωλήσεις προϊόντων Ζωής και Υγείας με υπέρβαση του στόχου κατά 56% και 4% αντίστοιχα, το Δίκτυο συνεργαζομένων Πρακτόρων–Μεσιτών είχε σημαντική συνεισφορά στις Γενικές Ασφάλειες ενώ απέδωσε και 23% πάνω από τον στόχο στην Υγεία και οι απευθείας πωλήσεις, καθώς και οι συνεργαζόμενες τράπεζες υπερέβησαν τους στόχους τους στις Γενικές Ασφάλειες. Ήδη, τα αποτελέσματα παραγωγής Ιανουαρίου καταδεικνύουν μια συνεχιζόμενη σταθερότητα στις πωλήσεις και είναι, στο σύνολο των δικτύων, καλύτερα από αυτά του Ιανουαρίου 2012.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ