Newsletter_2013-09-17

EMEA Logo
Tuesday, 17 September 2013

Αγαπητοί συνδρομητές,

στο πλαίσιο της καθημερινής σας ενημέρωσης, σας αποστέλλουμε το Newsletter του EMEA Business Monitor (www.emea.gr/).

Hot Issue Vip News

AmEx: “Τα social media γίνονται σημαντικά στο ‘μείγμα’ μάρκετινγκ μίας εταιρείας”

Τη “δύναμη” που έχουν αποκτήσει στις ημέρες μας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή του brand μίας εταιρείας ανέλυσε η αντιπρόεδρος καταναλωτικού μάρκετινγκ της American Express, Λίζα Γκρεγκ, στο Bloomberg TV. Αφορμή της συζήτησης ήταν Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου στο οποίο η εταιρεία ήταν μεγάλος χορηγός, ενώ η Γκρεγκ αναφέρθηκε και στην εξέλιξη του ψηφιακού μάρκετινγκ.

» Διαβάστε περισσότερα

  
Η “έξοδος” της ΒΙΟΧΑΛΚΟ και τα “exits” των ελληνικών startups

Δημόσιοι υπάλληλοι και αποχωρήσεις: Η επόμενη μέρα

Σαμαράς: “Η ανάπτυξη βρίσκεται προ των πυλών”

Η ελληνική startup BugSense εξαγοράζεται από την Splunk

H “φυγή” της ΒΙΟΧΑΛΚΟ μέσα από τα “μάτια” του Joker

Στρατηγικές πρόσληψης για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και startups

Δωρεάν και Low-Cost tools to boost your Efficiency and Productivity στο Educ.ation class

Αναφορά της “L’ Echo” στην “έξοδο” της ΒΙΟΧΑΛΚΟ από την Ελλάδα

Θα συμμετάσχει στο νέο διαγωνισμό για τη ΔΕΠΑ η Gazprom

Η Wall Street προσπάθησε να επαναφέρει το δολάριο

Στο 1,30 ευρώ το λίτρο ξεκινά το πετρέλαιο θέρμανσης

Ολοκληρώθηκε η “επιχείρηση” Costa Concordia

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ενδιαφέρον από τρία επενδυτικά

Educ.ation class: Επιλογή Εταιρικής Μορφής και Εταιρικής Διακυβέρνησης ενός startup

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ