Στις 8 Μαΐου το ένατο “Είμαι – Κάνω – Θέλω”

Πιστοί στο ραντεβού της, κάθε δεύτερη Τετάρτη κάθε δεύτερου μήνα, η Ελληνική Ένωση Νεοφυών Επιχειρήσεων προσκαλεί κάθε ενδιαφερόμενο την Τετάρτη 8 Μαΐου στο επόμενο “Είμαι Κάνω Θέλω” στην Αθήνα, σε χώρο που θα ανακοινωθεί προσεχώς.

Η δομή του event παραμένει η γνωστή: κάθε παρευρισκόμενος έχει 2 λεπτά να παρουσιάσει τον εαυτό του και την επαγγελματική του ιδιότητα, να αναφερθεί στο πως δραστηριοποιείται (ή έχει σκοπό να δραστηριοποιηθεί) σε επιχειρηματικό επίπεδο και να συστήσει στην κοινότητα τα μέλη της ομάδας του, το αντικείμενο της νεοφυούς επιχείρησης που πρεσβεύει όπως και τις ανάγκες, την βοήθεια και την συνεργασία που θα επιθυμούσε να αποκομίσει από την κοινότητα.

Ακολουθεί χρόνος ελεύθερης ανοικτής συζήτησης μεταξύ των μελών για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ