Το Βραβείο Καλύτερης Παρουσίασης (“Best Demonstration Award”), έλαβε ο ΟΤΕ, ως επικεφαλής του ερευνητικού επιδοτούμενου ευρωπαϊκού προγράμματος LiveCity στη διεθνή συνδιάσκεψη Future Internet Assembly 2014 που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.
Στο FIA-2014 παρουσιάστηκαν δράσεις και αποτελέσματα από ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και άλλες ερευνητικές και αναπτυξιακές πρωτοβουλίες, ενώ παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, φορείς από τον ακαδημαϊκό και ερευνητικό τομέα και εκπρόσωποι της ευρωπαϊκής αγοράς τηλεπικοινωνιών.
Το LiveCity, με τη χρήση ζωντανού βίντεο μέσω διαδικτύου, αξιοποιεί την ανάπτυξη εφαρμογών επικοινωνίας για την εκπαίδευση, την υγεία, την πολιτιστική ενημέρωση και την εξυπηρέτηση του πολίτη. Αποτελεί μέρος της στρατηγικής της ΕΕ για την ανάπτυξη καινοτομιών, με στόχο τη διάθεση στους πολίτες εφαρμογών και υπηρεσιών που βασίζονται στο Διαδίκτυο του Μέλλοντος, και οι οποίες τελικά θα δημιουργήσουν τις σύγχρονες “έξυπνες” πόλεις.
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν συνολικά 18 φορείς (πανεπιστήμια, ακαδημαϊκά και ερευνητικά ινστιτούτα, εκπρόσωποι τοπικής αυτοδιοίκησης, εκπαιδευτικοί φορείς, εταιρείες τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής κ.α.) από 7 ευρωπαϊκά κράτη.
Το Βραβείο Καλύτερης Παρουσίασης που απονεμήθηκε στο LiveCity προέκυψε μετά από ψηφοφορία των συμμετεχόντων, σε συνδυασμό με εισήγηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, μεταξύ 48 αντίστοιχων επιδείξεων ερευνητικών προγραμμάτων.

