Ιταλία: 6 δισ. ευρώ για την αναβάθμιση του τηλεπικοινωνιακού δικτύου

Σχέδιο-μαμούθ 6 δισ. ευρώ για αναβάθμιση του τηλεπικοινωνιακού δικτύου της χώρας ανακοίνωσε η ιταλική κυβέρνηση.

Το πλάνο έρχεται ως αντιπερισπασμός στις αποτυχημένες συνομιλίες των ιδιωτών παρόχων τηλεπικοινωνιών με την πρώην κρατική ΤΙΜ.

Η κυβέρνηση έχει ήδη ζητήσει από την ΤΙΜ να αντικαταστήσει με σύγχρονα μέσα, όπως οι οπτικές ίνες, το δίκτυο χάλκινων ινών έως το 2030. Η ΤΙΜ έχει ήδη ανακοινώσει από τον προηγούμενο μήνα ότι θα δαπανήσει 10 δισ. ευρώ γι’ αυτό το σκοπό, ενώ θα δημιουργήσει και 4.000 νέες θέσεις εργασίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ