Τι συνέβη τελικά σήμερα με το Webex της Cisco;

Σύμφωνα με όσα δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας μιλώντας στο emea.gr, το σύστημα, φαίνεται πως έφτασε έναν υψηλό αριθμό χρηστών και “κατέρρευσε” για ένα χρονικό διάστημα, σε διάφορες περιοχές και πελάτες στην περιοχή EMEAR

Σε ζήτημα… “υπερφόρτωσης” στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία) φαίνεται πως οφείλεται η πρωινή αναστάτωση που προκλήθηκε σε μαθητές και γονείς, από την “βλάβη” του συστήματος Webex της Cisco.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας μιλώντας στο emea.gr, το σύστημα, μέσω του οποίου μαθητές και εκπαιδευτικοί στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας μας πραγματοποιούν τα τηλεμαθήματά τους κατά τη διάρκεια του lockdown, φαίνεται πως έφτασε έναν υψηλό αριθμό χρηστών και “κατέρρευσε” για ένα χρονικό διάστημα, σε διάφορες περιοχές και πελάτες, στο συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο. Στην Ελλάδα, ο μόνος πελάτης που επηρεάστηκε, λόγω της τεχνικής βλάβης, ήταν το Υπουργείο Παιδείας, και κατ’ επέκταση οι μαθητές που προσπάθησαν σήμερα να κάνουν το μάθημά τους.

Πάντως, σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, η βλάβη έχει πλέον αποκατασταθεί και η υπηρεσία λειτουργεί κανονικά. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η εκπρόσωπος της εταιρείας: “H Cisco  έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR. Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την επιμονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ