Σύμφωνα με ανακοίνωση από τον ΟΤΕ, ο όμιλος σύναψε δάνειο με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης συνολικού ποσού 225 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του δανεισμού του ομίλου.
Τα 75 εκατ. ευρώ θα προέλθουν απευθείας από την ΕΤΑΑ και τα υπόλοιπα 150 από κοινοπρακτικό δάνειο στο οποίο συμμετέχουν διάφορες εμπορικές τράπεζες.
Το δάνειο θα κατευθυνθεί σε επενδύσεις στο δίκτυο 4G της COSMOTE Ρουμανίας και λήγει τον Απρίλιο του 2018.
Σύμφωνα με τον ΟΤΕ, με μια σειρά από κινήσεις, όπως η έκδοση του ομολόγου των 700 εκατ. ευρώ στις αρχές του 2013, η εταιρεία έχει πετύχει την αναδιάρθρωση του προφίλ του δανεισμού της, ενώ με την ολοκλήρωση της πώλησης της Globul αναμένεται να μειώσει το δανεισμό της κάτω από τα 2 δισ. ευρώ.
“Για τον Όμιλο ΟΤΕ, η σύναψη δανείου με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα στο πολυεπίπεδο σχέδιο αναχρηματοδότησης του δανεισμού. Η εμπιστοσύνη της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης στον Όμιλο ΟΤΕ ανοίγει νέους ορίζοντες και σε άλλες ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε χώρες ευθύνης της, για ανάπτυξη μέσω συνεργασίας με ένα σημαντικό θεσμικό όργανο χρηματοδότησης”, τονίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οµίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ.

