Εγκρίθηκε το σχέδιο της Kodak για έξοδο από τη χρεοκοπία

Έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι, από τότε που η Kodak κήρυξε χρεοκοπία, τον Ιανουάριο του 2012, και πολλά πράγματα έχουν αλλάξει στην ίδια την εταιρεία. Διέκοψε τη βασική της επιχείρηση, δηλαδή την κατασκευή φωτογραφικών μηχανών, και πούλησε αρκετές άλλες. Απέλυσε έναν μεγάλο αριθμό εργαζομένων, έκλεισε εργοστάσια, έχασε συμβόλαια προμήθειας και εκατομμύρια δολάρια επενδύσεων, ενώ πούλησε και πολλές από τις πατέντες της.

Πριν από λίγες μέρες όμως, ο ομοσπονδιακός δικαστής Allan Gropper, στην Αμερική, ενέκρινε το σχέδιο της Kodak για να βγει από την κατάσταση χρεοκοπίας και να επανιδρυθεί ως μικρότερη εταιρεία, με επίκεντρο την εκτύπωση. Η διοίκηση της Kodak είναι αισιόδοξη ότι αυτό μπορεί να γίνει μέχρι τις 3 Σεπτεμβρίου.

Ο δικαστής διευκρίνισε ότι με την επάνοδο της εταιρείας, πολλοί υπάλληλοι της θα χάσουν τα δικαιώματα ασφάλισης και συνταξιοδότησης, ενώ πολλοί επενδυτές θα επανακτήσουν αμελητέα χρήματα. Τώρα η Kodak θα επικεντρωθεί στην εκτύπωση, τις συσκευασίες, και τα φιλμ για μαγνητοσκόπηση ταινιών, ενώ αναπτύσσει και μία εναλλακτική τεχνολογία για τις οθόνες αφής.

Το σχέδιο εξόδου από τη χρεοκοπία, ψηφίστηκε την περασμένη εβδομάδα, από την πλειοψηφία των πιστωτών της εταιρείας. Ο δικαστής εξέδωσε επίσης μία απόφαση, η οποία αποκλείει τις επιπλέον απολαβές για τους μετόχους, ορίζοντας ότι οι πιστωτές δικαιούνται μόνο 4-5 λεπτά του δολαρίου για τις επενδύσεις τους, και πρέπει να πληρωθούν πριν από τους μετόχους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ