Ενημερωτική εκδήλωση για το Πρόγραμμα “Εξωστρέφεια-Ανταγωνιστικότητα ΙΙ” διοργανώνουν ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ) και ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), σε συνεργασία με την Ελληνική Αναπτυξιακή Εταιρεία (ΕΛΑΝΕΤ), στις 18 Σεπτεμβρίου.
Προκηρύχθηκε το πρόγραμμα “Εξωστρέφεια και Ανταγωνιστικότητα ΙΙ”
Στην εκδήλωση που θα λάβει χώρα στο κτίριο του ΟΠΕ (Μαρίνου Αντύπα 86, Ηλιούπολη, ώρα 17:00), στελέχη της ΕΛΑΝΕΤ και εξειδικευμένοι σύμβουλοι επιχειρήσεων θα παρουσιάσουν όλες τις πτυχές του προγράμματος και τους βέλτιστους τρόπους αξιοποίησή του, με στόχο την υποστήριξη τόσο των μικρομεσαίων όσο και -υπό προϋποθέσεις- των μεγάλων επιχειρήσεων, για την έναρξη/συνέχιση της εξωστρεφούς ανταγωνιστικότητας και επιχειρηματικής τους δράσης, καθώς και την τόνωση της προβολής των ελληνικών επιχειρήσεων και των προϊόντων τους στις διεθνείς αγορές.
Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την προκήρυξη του Προγράμματος “Εξωστρέφεια – Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων (ΙΙ)”, που έχει αρχικό ύψος προϋπολογισμού (Δημόσια Δαπάνη) 30 εκατ. ευρώ, οι ενδιαφερόμενοι έχουν προθεσμία ως τις 10 Οκτωβρίου 2013 να υποβάλλουν φακέλους υποψηφιότητας. Όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο “λόγω στενών χρονικών περιθωρίων υλοποίησης του ΕΣΠΑ, σημειώνεται ότι δεν θα δοθεί παράταση στην ημερομηνία αυτή”.

