Το τελευταίο διάστημα και ειδικά μετά τις αλλαγές που έχει κάνει το Facebook, το content έχει αναδειχθεί σε νούμερο ένα παράγοντα για την επιτυχία μιας σελίδας.
Πόσα brands ομως ασχολούνται σοβαρά με το τι ακριβώς θα γίνει post στη σελίδα τους και πόσοι μετράνε πραγματικά το engagement με τους fans και όχι μόνο τον αριθμό των fans;
Στην παρακάτω παρουσίαση ο Τάσος Βελιάδης, business unit director της socialab, αναλύει μερικές ιδέες που θα βοηθήσουν το brand σας να δημιουργήσει περιεχόμενο που θα το διαφοροποιήσει από τα υπόλοιπα brands αυξάνοντας το engagement με τους fans.