Το αεροδρόμιο της Αθήνας συμμετείχε για 6η συνεχή χρονιά “παρών” στην “Ώρα της Γης 2014“, το Σάββατο 29 Μαρτίου, στο πλαίσιο της παγκόσμιας πρωτοβουλίας του WWF, σβήνοντας τα φώτα και διακόπτοντας τη λειτουργία ενός από τους δύο διαδρόμους του (δυτικός διάδρομος, 03L/21R και οι τροχόδρομοί του) από τις 20:30 έως τις 21:30.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της Ώρας της Γης 2014, μειώθηκε ο φωτισμός στα κτίρια, στους χώρους στάθμευσης οχημάτων προσωπικού και σε άλλους επιλεγμένους χώρους εντός του αεροδρομίου.
Για την ευαισθητοποίηση των πολιτών στο ζήτημα της κλιματικής αλλαγής, ανακοινώσεις στους αεροσταθμούς ενημέρωσαν το κοινό για την παγκόσμια κινητοποίηση του WWF και τη συμμετοχή του αεροδρομίου της Αθήνας. Επιπλέον, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ενθάρρυνε όλο το προσωπικό του αεροδρομίου να συμμετάσχει στην “Ώρα της Γης” μειώνοντας ή σβήνοντας τα φώτα στο σπίτι.
Στη συμβολική αυτή κίνηση για την κλιματική αλλαγή, συμμετείχαν και μέλη της αεροδρομιακής κοινότητας: Leroy Merlin, Factory Outlet, Sofitel, Skyserv Handling, Aegean Airlines, Swissport Hellas, Goldair Handling, κ.α.

