“Επιστροφή” της Κέιτ Μος στο χώρο της Μόδας

Την πρώτη της κολεξιόν, έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας, παρουσίασε σε κεντρικό κατάστημα του Λονδίνου η Κέιτ Μος, με πλήθος κόσμου να συγκεντρώνεται στην Oxford Street.

Το “παρών” έδωσαν  εκατοντάδες λάτρεις της μόδας, ενώ μόλις το κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του, το κοινό, που είχε σχηματίσει ουρά περιμένοντας για πάνω από πέντε ώρες, ξεκίνησε τα ψώνια του.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ