ΟΤΕ: Μετονομασία θυγατρικών στη Ρουμανία

Ανακοινώθηκε σήμερα στη Ρουμανία η μετονομασία των εταιρειών Romtelecom και COSMOTE σε Telekom Romania, στο πλαίσιο εκδήλωσης στο Βουκουρέστι, με τη συμμετοχή και του Ρουμάνου πρωθυπουργού Victor Ponta.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε η νέα ταυτότητα αλλά και οι νέες εμπορικές προτάσεις των δύο εταιρειών.

Ειδικότερα, από αύριο Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου οι πελάτες Telekom Romania θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν τις προηγμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες και υπηρεσίες τηλεόρασης, αλλά και την ποιοτική εξυπηρέτηση των δύο εταιρειών, στα νέα, ενιαία καταστήματα και call centers, αλλά και στο site www.telekom.ro. Σύντομα θα ανακοινωθούν τα ενοποιημένα εμπορικά πακέτα Telekom Romania με υπηρεσίες σταθερής, κινητής τηλεφωνίας, internet και τηλεόρασης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ