Πρώην στέλεχος της Apple καταδικάστηκε για βιομηχανική κατασκοπεία

Με φυλάκιση ενός έτους και πρόστιμο 4,5 εκατ. δολ. τιμωρήθηκε πρώην διευθυντικό στέλεχος της Apple, με την κατηγορία ότι υπέκλεψε “μυστικά” της επιχείρησης και τα πούλησε σε ανταγωνιστές της.

Το πρώην στέλεχος της Apple μάλιστα οδηγήθηκε στη φυλακή, παρά το γεγονός ότι αρχικά απειλήθηκε με ποινή έως και 20 ετών.

Διατέλεσε στέλεχος της Apple από το 2005 έως το 2010, όταν συνελήφθη με τις κατηγορίες που του αποδόθηκαν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ