Μoosend: Επεκτείνεται στην αγορά της Πολωνίας

Μετά από τρία επιτυχημένα χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, με μερίδιο αγοράς που πλέον ξεπερνάει το 40%, η πλατφόρμα Email marketing του Moosend επεκτείνεται στην Πολωνία.

Έτσι, δεύτερος σταθμός της φιλόδοξης ελληνικής εταιρείας μετά το Βουκουρέστι, είναι η Βαρσοβία, μέσω της επέκτασης της ομάδας με τοπικά στελέχη που θα διευρύνουν το πελατολόγιο του Moosend με καινούριους λογαριασμούς.

ecommercetrends_2015_wiosna_duze_454x280

Από τους πρώτους στόχους της εταιρείας ήταν να αναπτύξει τοπικό ιστότοπο για να εξυπηρετήσει την Πολωνική αγορά. Το site διατίθεται ήδη, και σύντομα θα διατεθεί και η πλατφόρμα στην Πολωνική γλώσσα.

Προς αυτή την κατεύθυνση, σύσσωμη η διοικητική ομάδα του Moosend θα παρευρεθεί στις 10 και 11 Φεβρουαρίου στο μεγαλύτερο συνέδριο E-Commerce της χώρας, στο οποίο το Moosend είναι χρυσός χορηγός και διακεκριμένος ομιλητής.

Επίσης, στα πλάνα του Moosend βρίσκονται και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες με μεγάλες προοπτικές, που θα ανακοινωθούν σύντομα.

Ο Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος, συνιδρυτής και υπεύθυνος εμπορικής ανάπτυξης του Moosend, αναφέρει σχετικά: “Η Πολωνία είναι μια αγορά με πολύ μεγάλες εμπορικές ευκαιρίες αλλά και μια τεχνολογική κοινότητα που ξεχωρίζει για το δυναμισμό και την καινοτομία της. Ο υφιστάμενος ανταγωνισμός είναι σε πολύ καλό επίπεδο, γεγονός το οποίο είναι ενδεικτικό του sophistication της αγοράς αλλά και κάτι το οποίο θα κάνει και εμάς καλύτερους”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ