“Εμφύλιος” μετόχων στην Osram

Τη στρατηγική που ακολουθεί ο γερμανικός κολοσσός ηλεκτροφωτισμού αμφισβητεί ανοιχτά ένας από τους βασικούς μετόχους της εταιρείας, ο οποίος υποστηρίζει ότι η στροφή στον φωτισμό γενικής χρήσης θα οδηγήσει σε ζημιές.

Την περασμένη εβδομάδα, η Osram ανακοίνωσε την επένδυση 1,1 εκατ. δολ. για τη δημιουργία ενός νέου εργοστασίου στη Μαλαισία, το οποίο θα παράγει εξοπλισμό για φωτισμό LED κατάλληλο για αυτοκίνητα, δρόμους κτλ., ενώ η εταιρεία θα πουλήσει τον παραδοσιακό επιχειρηματικό κλάδο παρασκευής λαμπτήρων για οικιακή χρήση.

Οι μέτοχοι κινδυνεύουν με μεγάλες απώλειες, εκτιμά ο Michael Muders, fund manager στη Union Investment, η οποία είναι ο πέμπτος μεγαλύτερος μέτοχος της Osram, παρά το γεγονός ότι κατέχει μόλις το 2% των μετοχών της εταιρείας.

Η Osram παράλληλα έχει περικόψει κατά 20% το προσωπικό της τα τελευταία τέσσερα χρόνια, για να μπορέσει να ανταγωνιστεί τις ασιατικές εταιρείες του χώρου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ