Τίτλοι τέλους για την Ηλεκτρονική Αθηνών

Σε κατάσταση πτώχευσης κηρύχθηκε και επίσημα η Ηλεκτρονική Αθηνών, με την εταιρεία να ανακοινώνει ότι από αύριο Πέμπτη, 14 Απριλίου 2016, τα καταστήματά της θα είναι κλειστά.

Ειδικότερα, η εταιρεία σε σχετική της ανακοίνωση αναφέρει ότι «παρά τις διαρκείς προσπάθειες της εταιρείας, η πορεία της οικονομίας, η περαιτέρω αποδυνάμωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, τα capital controls που – εκτός των άλλων – ενίσχυσαν την καχυποψία των ξένων προμηθευτών προς τις ελληνικές επιχειρήσεις, σε συνδυασμό με την στάση των δανειστριών τραπεζών καθιστούν αδύνατη τη συνέχιση της λειτουργίας της εταιρείας».

Η εταιρεία προσθέτει επίσης ότι «το επιχειρηματικό πλάνο, το οποίο συναποφασίστηκε από τις τράπεζες, τους προμηθευτές και τους μετόχους τον Απρίλιο του 2015 είχε δημιουργήσει βάσιμες προοπτικές για την ανάκαμψη της εταιρείας. Όσα συνέβησαν, από τον Ιούνιο του 2015 και μετά, υπονόμευσαν και στη συνέχεια ακύρωσαν στην πράξη οποιοδήποτε σχεδιασμόΤο αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί ασφυκτικό πρόβλημα ρευστότητας, να χάνονται μερίδια αγοράς και να αυξάνονται οι ζημιές. Έτσι, η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ, αφού εξάντλησε κάθε δυνατή εναλλακτική λύση, οδηγήθηκε στη σημερινή οδυνηρή απόφαση».

«Η σημερινή εξέλιξη αφανίζει τη μεγαλύτερη ΕΛΛΗΝΙΚΗ εταιρεία του κλάδου, τη μόνη που ανταγωνίστηκε ευθέως τις πολυεθνικές, οι οποίες θα είναι και οι μόνες ευνοημένες από αυτή την συγκυρία», καταλήγει η ανακοίνωση της Ηλεκτρονικής Αθηνών.

Η Ηλεκτρονική Αθηνών ιδρύθηκε το 1950 ως εμπορικό κατάστημα. Το 1989 εξαγοράστηκε από τον σημερινό ιδιοκτήτη της, Ιωάννη Στρούτση, ο οποίος το 1999 την εισήγαγε στο ΧΑ, την εποχή που το Χρηματιστήριο κάλπαζε.

Τον τελευταίο καιρό η εταιρεία εκπονούσε ένα πρόγραμμα μείωσης του αριθμού των καταστημάτων της, ενώ ο ιδιοκτήτης της προσπαθούσε με προωθητικές ενέργειες και αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου να την κρατήσει ζωντανή, κάτι που τελικά δεν κατέστη δυνατό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ