Μεγάλη συμμετοχή στο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου της Πίτσος και σκέψεις για το μέλλον

Με ανακοίνωση της η BSH παρουσίασε τα αποτελέσματα του προγράμματος εθελουσίας εξόδου των εργαζομένων στο εργοστάσιο Πίτσος στου Ρέντη, το οποίο ολοκληρώθηκε με μεγάλη συμμετοχή των εργαζόμενων. 

Ταυτόχρονα και σε επιβεβαίωση του ρεπορτάζ του ΕΜΕΑ, η εταιρεία αποφάσισε παρά την προηγούμενη απόφαση της, να διατηρήσει το εργοστάσιο σε λειτουργία έως το 2019, με προσαρμογή του μοντέλου λειτουργίας του. Ακόμα υπάρχει σκέψη για διατήρηση της γραμμής παραγωγής και το 2019, χωρίς όμως ακόμα να έχει αποσαφηνιστεί αν θα γίνει και πως. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:

“Η BSH ανακοινώνει την ολοκλήρωση του Προγράμματος Εθελοντικής Αποχώρησης στο εργοστάσιο της Αθήνας, με σημαντική συμμετοχή από τους εργαζομένους. Το πρόγραμμα, που ξεκίνησε στις 2 Οκτωβρίου 2017 και ολοκληρώθηκε στις 10 Νοεμβρίου, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε με γνώμονα τη μέγιστη δυνατή αποζημίωση κι ενίσχυσή τους.

Η διοίκηση του Ομίλου, έχοντας πάντοτε ως κυρίαρχο στόχο την εύρεση της βέλτιστης δυνατής λύσης προκειμένου να μετριάσει, όσο αυτό είναι εφικτό, τις συνέπειες προς το προσωπικό του εργοστασίου της Αθήνας λόγω της ολοκλήρωσης του παραγωγικού κύκλου του, εδώ και καιρό έχει εξετάσει λεπτομερώς κατά πόσο θα ήταν εφικτό να παραχθούν, έστω και προσωρινά, κάποια άλλα προϊόντα στο εργοστάσιο αυτό.

Οι προσπάθειες αυτές είναι συνεχείς από τη διοίκηση της εταιρείας και σε κεντρικό αλλά και σε τοπικό επίπεδο. Στο πλαίσιο αυτό και μετά από μεγάλη προσπάθεια, αν και η απόφαση αυτή δεν μπορεί να δικαιολογηθεί από αντικειμενικούς επιχειρηματικούς κανόνες και κριτήρια αφού επιβαρύνει περαιτέρω τη λειτουργία της εταιρείας, κατάφερε και πέτυχε να μεταφερθεί μέρος της μελλοντικής παραγωγής της προϊοντικής σειράς IC4 EVO στο εργοστάσιο της Αθήνας που αρχικά είχε αποφασιστεί να εκτελεστεί σε άλλη χώρα, καταρχήν για διάστημα ενός έτους, δηλαδή από την 1.1.2018 έως και την 31.12.2018, με αποτέλεσμα να είναι δυνατή η λειτουργία του εργοστασίου τουλάχιστον και για το 2018, με προσαρμογή του μοντέλου λειτουργίας του.

Πρώτιστο μέλημά μας είναι οι εργαζόμενοί μας. Θα αξιολογήσουμε τη νέα κατάσταση που προκύπτει μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος Εθελοντικής Αποχώρησης προκειμένου να προσδιορίσουμε το μοντέλο λειτουργίας του εργοστασίου της Αθήνας το επόμενο χρονικό διάστημα”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ