Το Κεμπέκ επενδύει 5,8 εκατ. δολάρια στην αναζήτηση της επόμενης μεγάλης τεχνολογικής εταιρέιας

Το Κεμπέκ ψάχνει για τεχνολογικές Startup με σκοπό την χρηματοδότηση τους μέσω ενός νέου ταμείου 5,8 εκατομμυρίων δολαρίων. 
Η κυβέρνηση του Κεμπέκ, μέσω της Investissement Quebec, θα συνεισφέρει 2 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ στην ACET Capital 2 SEC του Επιταχυντή για τη Δημιουργία Εταιρειών Τεχνολογίας (ACET). Η επένδυση αυτή προέρχεται από το Ταμείο Οικονομικής Ανάπτυξης. Το κεφάλαιο ACET Capital 2 LP κεφαλαιοποιείται για 7,6 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Θα υπάρξουν επίσης 1,4 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ από την Εθνική Τράπεζα και 4,2 εκατομμύρια δολάρια από 21 ιδιώτες επενδυτές.

Ο Luc Fortin, βουλευτής του Sherbrooke, υπουργός της οικογένειας και υπουργός αρμόδιος για την περιοχή Estrie, λέει: «Με την αποστολή και την παρουσία της, η ACET βοηθάει στη προώθηση των επιχειρήσεων του Κεμπέκ με σκοπό να επωφεληθούν πλήρως από τη συνεχιζόμενη ψηφιακή επανάσταση».

Τα σχέδια του Κεμπέκ περιλαμβάνουν επίσης τη συνήθη πρόσβαση σε ιδιώτες επενδυτές, ένα οικοσύστημα και ένα επιχειρηματικό μοντέλο για “βέλτιστες πρακτικές”.

Υπάρχουν ορισμένες ιδιαιτερότητες καθώς το ταμείο σκοπεύει να επενδύσει σε μετοχές σε 20 έως 25 εταιρείες τεχνολογίας ACET κατά τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Σύμφωνα με την ACET, από τη δημιουργία της το 2011, έχει υποστηρίξει σχεδόν 80 επιχειρηματικά σχέδια σε διάφορους τομείς τεχνολογίας, και αυτά τα έργα έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 260 θέσεις εργασίας.

Η κίνηση αυτή της κυβέρνησης του Κεμπέκ έρχεται να επιστεγάσει την άνοδο της πόλης η οποία τα έχει πάει πολύ καλά πρόσφατα.

Τον Ιούνιο, το Finance Montreal δημιούργησε τον σταθμό Fintech του Μόντρεαλ με οικονομική υποστήριξη από την κυβέρνηση του Κεμπέκ. Η αποστολή του σταθμού θα είναι να υποστηρίξει την ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων στον τομέα και να βοηθήσει τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα με ψηφιακές αναδιοργανώσεις. Αυτός ο νέος φυσικός χώρος πρόκειται να ανοίξει τις πόρτες του το φθινόπωρο του 2019.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ