Αγορά νέου πλοίου Capesize από τη Seanergy Maritime Holdings

Την αγορά ενός σύγχρονου πλοίου Capesize και την πώληση δύο πλοίων Supramax, δημιουργώντας τη μοναδική εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία στις αμερικάνικες κεφαλαιαγορές με αποκλειστική παρουσία στον τομέα των πλοίων Capesize, ανακοίνωσε η Seanergy Maritime Holdings Corp.

Οι συναλλαγές αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2018.

Ειδικότερα, η εταιρεία συμφώνησε να αποκτήσει ένα πλοίο Capesize το οποίο κατασκευάστηκε το 2010 στη Daewoo Shipbuilding στη Νότια Κορέα και έχει χωρητικότητα μεταφοράς φορτίου περίπου 180.000 τόνων (“dwt”). Η τιμή αγοράς ανέρχεται στα 28,7 εκατομμύρια δολάρια.

Η παράδοση του νέου πλοίου προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2018. Το πλοίο είναι ναυλωμένο σε ευρωπαϊκή εταιρεία μεταφοράς ξηρού φορτίου με ημερήσιο ναύλο ύψους 17.150 δολαρίων και τελική ημερομηνία επαναπαράδοσης εντός του Ιανουαρίου του 2019.

Επιπρόσθετα, η εταιρεία έχει συμφωνήσει την πώληση των δύο Supramax, το M/V Gladiatorship και το M/V Guardianship, με έτη κατασκευής 2010 και 2011, αντίστοιχα. Η συνολική τιμή πώλησης είναι περίπου 23 εκατομμύρια δολάρια και τα πλοία προγραμματίζεται να παραδοθούν στους νέους ιδιοκτήτες τους τον Οκτώβριο του 2018.

Τέλος, η εταιρεία έχει συμφωνήσει με την τράπεζα των δύο πλοίων Supramax ώστε τα υφιστάμενα κεφάλαια να παραμείνουν διαθέσιμα υπό τους ίδιους όρους για την χρηματοδότηση του πλοίου Capesize.

Ο Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε αυτές τις σημαντικές συναλλαγές, οι οποίες καθιστούν την Seanergy ως την μοναδική πλοιοκτήτρια εταιρεία εισηγμένη στις κεφαλαιαγορές των ΗΠΑ με πλήρη εξειδίκευση στα φορτηγά πλοία τύπου Capesize. Αυτές οι συναλλαγές αυξάνουν τη χωρητικότητα του στόλου της Seanergy, χωρίς την αραίωση των υφιστάμενων μετόχων, ούτε επιπρόσθετη τραπεζική επιβάρυνση. Η συνολική μεταφορική ικανότητα του στόλου των Capesizes μας θα ανέρχεται πλέον στους 1.748.638 τόνους.

Πιστεύουμε επίσης ότι η τιμή αγοράς του πλοίου Capesize είναι χαμηλότερη σε σχέση με τις τρέχουσες αξίες παρόμοιων πλοίων καθώς και η τιμή πώλησης που επιτεύχθηκε για τα δύο πλοία Supramax είναι ελκυστική, ιδιαίτερα εν όψει των τελευταίων κανόνων που τέθηκαν από την Κίνα και αφορούν στα Tier II πλοία που δραστηριοποιούνται στις εγχώριες θαλάσσιες μεταφορές. Επιπρόσθετα, η συμφωνία που επετεύχθη με την υπάρχουσα τράπεζά μας για τη μεταφορά του δανείου από τα δύο Supramax στο νέο Capesize, επιβεβαιώνει την συνεχή υποστήριξη και τη καλή σχέση συνεργασίας με τους δανειστές μας. Τέλος, σύμφωνα με το στρατηγικό σχέδιο της εταιρείας, συνεχίζουμε την επέκταση του στόλου μας στον τομέα των Capesizes, ο οποίος θεωρούμε ότι προσφέρει τα καλύτερα θεμελιώδη στοιχεία στη αγορά φορτηγών πλοίων”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ