H CeBitεδώ και πολλά χρόνια θεωρείται μια από τις πιο σημαντικές εκθέσεις τεχνολογίας που λαμβάνουν χώρα στην Ευρώπη, όμως τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να παρακμάζει και να προσελκύσει όλο και λιγότερο κόσμο και επισκέπτες. Η αδυναμία της να προσελκύσει ικανοποιητικό αριθμό εξειδικευμένων επισκεπτών, οδήγησε χθες την διοργανώτρια εταιρεία να ρίξει τους τίτλους τέλους.
Όπως αναφέρει η Hannoversche Allgemeine Zeitung, ή άλλοτε μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου παγκοσμίως αποφασίστηκε ήδη να μην πραγματοποιηθεί το 2019, ενώ κάποια τμήματά της θα ενσωματωθούν σε άλλες εκθεσιακές διοργανώσεις.
Στα χρόνια της ακμής της, η CeBIT προσέλκυε πάνω από 850.000 επισκέπτες, αριθμός που έχει περιοριστεί στους 120.000 τα τελευταία χρόνια. «Όσο πήγαιναν καλά οι δουλειές των εκθετών, η διοργανώτρια εταιρία Deutsche Messe AG μπορούσε να το υποστεί», επισημαίνει η εφημερίδα, ωστόσο το τελευταίο διάστημα οι μεγάλοι εκθέτες ήθελαν να επενδύσουν πολύ λιγότερο, λόγω ακριβώς της μείωσης του αριθμού των εξειδικευμένων επισκεπτών.
«Λόγω μειωμένων κρατήσεων εκθεσιακών χώρων για την CeBIT του 2019, η Deutsche Messe θα καθαρίσει το εκθεσιακό της χαρτοφυλάκιο. Τα σχετικά με τη βιομηχανία ψηφιακά θέματα της CeBIT θα περάσουν στην Hannover Messe και για τα υπόλοιπα θεματικά πεδία θα αναπτυχθούν νέες εξειδικευμένες κορυφαίες διοργανώσεις, που θα απευθύνονται στοχευμένα σε διαμορφωτές αποφάσεων επιλεγμένων κλάδων», αναφέρει η εταιρία στην ανακοίνωσή της μετά το δημοσίευμα.


