Όμιλος Fourlis: Στόχος το 2026 – 2027 οι πωλήσεις να ανέρχονται σε 750εκ. ευρώ ετησίως

Σε ένα ακόμα rebranding προέβη ο Όμιλος Fourlis που «ανοίγει πανιά» για νέες επενδύσεις.

Με ισχυρές αξίες, ανοίγουμε δρόμους για το μέλλον τονίζει ο Βασίλης Φουρλής, Πρόεδρος του Ομίλου Fourlis, που ανακοίνωσε τη νέα εταιρική ταυτότητα και μοιράστηκε το όραμα του Ομίλου. Το καινούριο στρατηγικό πλάνο του Ομίλου βασίζεται σε δύο άξονες. Ο πρώτος είναι ο εκσυγχρονισμός των υποδομών των υπαρχόντων καταστημάτων των ΙΚΕΑ, Intersport και Holland & Barrett και ο δεύτερος η επέκταση σε σημεία εντός και εκτός Ελλάδας. 

Βασικός στόχος, σύμφωνα πάντα με το στρατηγικό πλάνο του Ομίλου, είναι το διάστημα 2026 – 2027 οι πωλήσεις να ανέρχονται σε 750εκ. ευρώ ετησίως και να διπλασιαστεί το περιθώριο EBIT στο 8%, από 4% που είναι σήμερα. Τους επόμενους μήνες θα δούμε, σύμφωνα με τον κ. Φουρλή και αρκετές εκπλήξεις στον χώρο των αθλητικών… 

Να σημειώσουμε ότι σημαντικό μερίδιο δίνουν η Trade Estates, καθώς και η Trade Logistics. Τα σχέδια είναι μεγαλόπνοα ειδικά στον κλάδο των υπηρεσιών Logistics, που προχωρά σε νέες επενδύσεις και συνεργασίες με σημαντικότερη τη συνεργασία με την InterΙΚΕΑ για τη δημιουργία του νέου διεθνούς DC στην Ελλάδα, όπου ο Όμιλος Fourlis, μέσω της θυγατρικής του, Trade Logistics, θα είναι υπεύθυνος για τη λειτουργική διαχείριση του νέου DC. Ο Όμιλος ετοιμάζεται να συνάψει ένα ακόμη μεγάλο συμβόλαιο, ωστόσο δεν θέλησε ο κ. Φουρλής να το δημοσιοποιήσει ακόμα. 

Αναφορά έγινε και στην τεχνολογία και ειδικότερα στην Τεχνητή Νοημοσύνη, που θα βοηθήσει τον Όμιλο να χαμηλώσει τα κόστη και να έχει καλύτερη παροχή υπηρεσιών στους καταναλωτές. Ειδικότερα στα Data Analytics θα υπάρχει η δυνατότητα να βλέπουν όλα τα στοιχεία σε πραγματικό χρόνο και έτσι θα παίρνονται καλύτερες αποφάσεις. 

O Όμιλος Fourlis βρίσκεται σήμερα στην πρώτη γραμμή των εμπορικών ομίλων διαρκών καταναλωτικών αγαθών στην Ελλάδα. Ξεχωρίζει σταθερά και για την αυξανόμενη δραστηριότητά του έξω από τα σύνορα της χώρας μεγαλώνοντας αποφασιστικά το αποτύπωμά του στην Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, αντιπροσωπεύοντας κάποια από τα μεγαλύτερα διεθνή brands όπως η ΙΚΕΑ, η Intersport και η Holland & Barrett.

Ο κ. Βασίλης Φουρλής, Πρόεδρος του Ομίλου Fourlis, ανέφερε: «Είμαστε ένας ηγετικός Όμιλος, με πλούσια ιστορία και ορατή προοπτική. Παραμένουμε σε τροχιά θετικών οικονομικών επιδόσεων. Επενδύουμε σταθερά στη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξής μας, με τον άνθρωπο στο επίκεντρο κάθε πρωτοβουλίας.  Έχουμε ισχυρές αξίες και ξεκάθαρο στόχο: να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία και να προσφέρουμε συνθήκες ευημερίας για όλες και όλους. Θέλουμε να παραμένουμε μια δύναμη θετικής αλλαγής στις ζωές των ανθρώπων».

Παρά τις προκλήσεις των τελευταίων ετών, όπως ο Covid, ο Όμιλος προχώρησε αποφασιστικά στην επόμενη ημέρα αναπτύσσοντας ένα ισχυρό επενδυτικό πλάνο που περιλαμβάνει νέα καταστήματα όλων των Brands που αντιπροσωπεύει, αλλά και εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησής του. Εφεξής, ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία, σύμφωνα με τον Διευθύνων Σύμβουλο του Ομίλου Fourlis, Δημήτρη Βαλάχη. Επίσης, σύντομα θα ανοίξει ένα νέο κατάστημα Holland & Barrett στη Νέα Ιωνία, ενώ την επόμενη εβδομάδα θα ανοίξει μέσα στα ΑΒ Βασιλόπουλος της Ερυθραίας. 

Επισημάνθηκε δε, ότι ο Όμιλος έχει προχωρήσει σε σημαντικές μειώσεις τιμών σε επιλεκτικούς κωδικούς προϊόντων στα ΙΚΕΑ. «Έχουμε μειώσει τιμές σε 2.000 προϊόντα από 8% έως 10%. Στόχος μας είναι αυτή η πολιτική να συνεχισθεί με περαιτέρω μειώσεις».

H ποιότητα και η άριστη εξυπηρέτηση παραμένουν βασικές αξίες του Ομίλου Fourlis για υπεύθυνο επιχειρείν με ηθική και περιβαλλοντική συνείδηση. Η  «omnichannel» φιλοσοφία προς όφελος του καταναλωτή αλλά και των συνεργατών με εξατομικευμένες υπηρεσίες μέσω digital tools για ανάλυση δεδομένων καταναλωτικής συμπεριφοράς αποτελούν βασικά εργαλεία της λειτουργίας του.

Ο Δημήτρης Βαλαχής, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Fourlis, σχολίασε: «Μετασχηματίζουμε και επενδύουμε στη μελλοντική μας ανάπτυξη. Η πελατοκεντρική μας στρατηγική δημιουργεί πάνω απ’ όλα άριστη εμπειρία σε κάθε καταναλωτή. Για τον λόγο αυτό αναβαθμίζουμε τις υποδομές μας, επιταχύνουμε την ψηφιακή μας μετάβαση και επεκτείνουμε τον Όμιλό μας μέσα και έξω από την Ελλάδα. Και όλα αυτά με ισχυρό, πράσινο αποτύπωμα».

Η Trade Estates ΑΕΕΑΠ, θυγατρική του Ομίλου, συνεχίζει να παράγει σημαντική αξία χάρη στο υψηλής απόδοσης και υψηλής ποιότητας χαρτοφυλάκιο ακινήτων της. Το επόμενο διάστημα αναμένεται η λειτουργία της ανάπτυξης του Εμπορικού Πάρκου στην Πάτρα, θα ακολουθήσει ένα ακόμη στο Ηράκλειο Κρήτης καθώς και το Εμπορικό Πάρκο στο The Ellinikon.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ