Δεν θα “μπει” η Audi στη Φόρμουλα Ένα

Η Audi δεν σχεδιάζει να μπει στη Φόρμουλα Ένα, όπως ανακοίνωσε η γερμανική εταιρεία, θέλοντας να βάλει ένα τέλος στη φημολογία ότι δελεάστηκε για να διευρύνει τη δέσμευσή της με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

“Αυτό δεν είναι ένα θέμα για μας”, δήλωσε εκπρόσωπος Τύπου της εταιρείας, ιδιοκτήτρια της οποίας είναι η Volkswagen.

Η γερμανική καθημερινή εφημερίδα “Handelsblatt” ανέφερε ότι ο γενικός διευθυντής της Audi, Ρούπερτ Στάντλερ, απέκλεισε το ενδεχόμενο εισόδου στη Φόρμουλα Ένα, ύστερα από τη φημολογία περί συνεργασίας με τη Red Bull.

Ο Στάντλερ είχε πει την προηγούμενη εβδομάδα πως η Φόρμουλα Ένα παρέμενε μια επιλογή για την Audi. Με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα του βρετανικού περιοδικού “Auto Express” και απαντώντας σε ερώτηση για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, είχε τονίσει ότι στη ζωή πρέπει να κρατάς τα πράγματα ανοιχτά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ