Το ΕΒΕΠ βράβευσε την Enterprise Greece για την προσφορά της

Για τη μακρά και εξέχουσα προσφορά τιμήθηκαν αρκετοί επιχειρηματίες.

Η Tιμητική διάκριση της Enterprise Greece, της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου, ως αναγνώριση της μακράς και εξέχουσας προσφοράς της, αποδόθηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά (ΕΒΕΠ), ύστερα από ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο του ΕΒΕΠ στον Πειραιά, παρουσία του υπουργού Εξωτερικών, Γιώργου Γεραπετρίτη, του υφυπουργού Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία και Εξωστρέφεια, Κώστα Φραγκογιάννη και άλλων κυβερνητικών αξιωματούχων.

Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου και ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Παναγιώτης Τσακλόγλου, παρέδωσαν το βραβείο στην πρόεδρο της Enterprise Greece και γενική γραμματέα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Εξωστρέφειας του υπουργείου Εξωτερικών, Μάιρα Μυρογιάννη.

Παραλαμβάνοντας το βραβείο, η κ. Μυρογιάννη, υπογράμμισε τον σημαίνοντα ρόλο της εταιρείας για την αναβάθμιση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας, μέσα από την προσέλκυση Άμεσων Ξένων Επενδύσεων και την αύξηση των εξαγωγών των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Επίσης, ευχαρίστησε τον υφυπουργό Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία και Εξωστρέφεια, Κώστα Φραγκογιάννη, ο οποίος από το 2019 εργάζεται σθεναρά για την ενεργή προώθηση της οικονομικής διπλωματίας ως μιας από τις κορυφαίες προτεραιότητες της κυβέρνησης.

Η κ. Μυρογιάννη, τόνισε πως «η απονομή του βραβείου αυτού, καταδεικνύει την άριστη συνεργασία των φορέων εξωστρέφειας στους οποίους συγκαταλέγεται και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, με καθοριστική συμβολή στην προώθηση της ναυτιλίας και της κρουαζιέρας».

Πρόσθεσε, πως ο Πειραιάς συνδέεται άμεσα με τον πλούτο της θάλασσας και η περιοχή λειτουργεί ως κέντρο ναυτιλίας και αποτελεί ανταγωνιστικό πόλο έλξης για την παγκόσμια ναυτιλία.

Τέλος αναφέρει ότι, «Όραμά μας είναι η Ελλάδα να αναγνωρισθεί ως ελκυστικός επενδυτικός προορισμός στη διεθνή επιχειρηματική κοινότητα και να συστήσουμε στους ξένους καταναλωτές τα υψηλής ποιότητας και υπεροχής ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες. Δεν θα σταματήσουμε να δίνουμε τη μάχη γι’ αυτό».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ