100% στη Νόκια η Nokia Siemens Networks

Την εξαγορά του μεριδίου της Siemens στην κοινοπραξία Nokia Siemens Networks ανακοίνωσε η Nokia έναντι 1,7 δισ. ευρώ, αποκτώντας πλέον τον πλήρη έλεγχο.

Το ποσοστό που κατείχε η Siemens ήταν 50% ενώ για την αγορά του η φινλανδική εταιρεία θα καταβάλει 1,2 δισ. ευρώ μετρητά και τα υπόλοιπα 500 εκατ. μέσω δανείου μετά από έναν χρόνο.

Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τρίτο τρίμηνο του 2013, μετά από τους σχετικούς εποπτικούς ελέγχους.

Η Νόκια σκοπεύει να διατηρήσει τη διοίκηση και τη δομή της εταιρείας, αλλά και την έδρα της στο Έσποο της Φινλανδίας, ωστόσο το όνομα της εταιρείας θα αλλάξει μετά την αποχώρηση της Siemens. Το νέο όνομα και η νέα εταιρική ταυτότητα θα ανακοινωθεί όταν ολοκληρωθεί η εξαγορά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ