“Σεφτέ” με κέρδη για το ΧΑ

Με κέρδη “άνοιξε” την εβδομάδα το ελληνικό χρηματιστήριο με τον βασικό χρηματιστηριακό δείκτη να “διασπά” ανοδικά τα επίπεδα των 870 μονάδων και να κλείνει έτσι σε υψηλότερα επίπεδα από το κλείσιμο της 20ης Ιουνίου.

Συγκεκριμένα, ο Γενικός Δείκτης ολοκλήρωσε τις συναλλαγές στις 874,40 μονάδες σημειώνοντας άνοδο σε ποσοστό 1%, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ενδοσυνεδριακά άγγιξε και τις 880 μονάδες, καθώς κατέγραψε ανώτερη τιμή στις 879,31 μονάδες, όταν σημείωνε άνοδο 1,57%.

Ανοδικά κινήθηκε και ο δείκτης της μεγάλης κεφαλαιοποίησης ο οποίος κατέγραψε άνοδο σε ποσοστό 0,80%, ενώ ο δείκτης της μεσαίας κεφαλαιοποίησης ενισχύθηκε επίσης σε ποσοστό 1,43%.

Τέλος, η αξία των συναλλαγών διαμορφώθηκε στα 29,50 εκατ. ευρώ, ενώ από τις μετοχές που έκαναν πράξεις ανοδικά κινήθηκαν 74 τίτλοι, έναντι 55 μετοχών που κινήθηκαν πτωτικά και 21 μετοχών που η τιμή τους παρέμεινε αμετάβλητη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ