Πριν μία περίπου ώρα, λίγο μετά τις 13:00 προσήλθε στο κτήριο της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αθηνών και παραδόθηκε ο Χρήστος Παππάς, βουλευτής επικρατείας της Χρυσής Αυγής και “υπαρχηγός” στην ναζιστικού τύπου δομή, όπως γράφει το εισαγγελικό πόρισμα, της οργάνωσης.
“Έρχομαι αυτοβούλως, δεν έχω να κρύψω τίποτα. Η κατοχική κυβέρνηση του μνημονίου προχωρεί σε πρωτοφανείς διώξεις με μοχλό την κατά κάποιους ανεξάρτητη δικαιοσύνη. Η αλήθεια θα λάμψει, ο εθνικισμός θα νικήσει, θα επανέλθουμε. Ο ελληνικός λαός να μην σκύβει το κεφάλι. Η Χρυσή Αυγή θα νικήσει. Ζήτω η Χρυσή Αυγή”, είπε στους δημοσιογράφους ο Παππάς όταν έφτασε στη ΓΑΔΑ, κάνοντας τον ναζιστικό χαιρετισμό.
Πρόκειται για το έκτο κοινοβουλευτικό μέλος της Χρυσής Αυγής που συνελήφθη. Χθες, οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα οι Μιχαλολιάκος, Κασιδιάρης, Παναγιώταρος, Λαγός και Μίχος, στους οποίου ασκήθηκε ποινική δίωξη για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης, ένταξη σε εγκληματική οργάνωση και παράνομη οπλοκατοχή. Μαζί τους οδηγήθηκαν και οι υπόλοιποι συλληφθέντες, όπως ο αρχηγός της τοπικής οργάνωσης Νικαίας, Γιώργος Πατέλης και η σύζυγός του και η σύντροφός του βουλευτή Γιάννη Λαγού.
Προθεσμία για να απολογηθούν έλαβαν οι 21 της Χρυσής Αυγής
Οι πληροφορίες του δικαστικού ρεπορτάζ αναφέρουν ότι από την εισαγγελική έρευνα διαπιστώνεται ότι ο Λαγός τηλεφώνησε στον Μιχαλολιάκο, μέσα στο πρώτο μισάωρο μετά από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.

