GlaxoSmithKline: “Σημαντική αγορά για εμάς η Ελλάδα”

Η Ελλάδα αποτελεί μία πολύ σημαντική αγορά για την GlaxoSmithKline Consumer Healthcare στην περιοχή της Νότιας Ευρώπης και η νέα επένδυση που ανακοίνωσε πριν λίγες ώρες η εταιρείας είναι μία επιβεβαίωση της πίστης στις δυνατότητες της αγοράς και τη δυναμική της φαρμακοβιομηχανίας ειδικότερα, τόνισε ο πρόεδρος της GSK Consumer Healthcare, Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, Roger Scarlet Smith, κατά την ανακοίνωση της περαιτέρω επένδυσης της GlaxoSmithKline στην Ελλάδα.

Νέα επένδυση 2,2 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα από την GlaxoSmithKline

“Η επένδυση αυτή έχει τη δυναμική να αναπτύξει την εγχώρια αγορά του φαρμάκου, καθώς και να προσελκύσει νέο επενδυτικό ενδιαφέρον“, ανέφερε ο Smith, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στην κατοικία του Βρετανού πρέσβη.

Από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής της GSΚ Consumer Healthcare Ελλάδος, Κύπρου και Μάλτας, Κωνσταντίνος Λιμνίδης, επεσήμανε: “Δεν είναι η πρώτη φορά που επενδύουμε σε παραγωγή σε ελληνικές μονάδες, καθώς διατηρούμε συνεργασία με την ΦΑΜΑΡ από το 1972. Είμαστε υπερήφανοι που αυτή η συνεργασία θα αναδείξει τη δυναμική και τις δυνατότητες της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας να αναλάβει μία παραγωγή υψηλών απαιτήσεων και πολυπλοκότητας με πολλαπλές συσκευασίες για τα εξαγόμενα προϊόντα. Για τη GSK Consumer Healthcare, ευελπιστούμε ότι η επένδυση αυτή θα βελτιώσει την αποδοτικότητα της εφοδιαστικής μας αλυσίδας και, ιδανικά, θα συμβάλει στην αύξηση του κύκλου εργασιών μας”.

Ο Roberto Greco, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GSK Ελλάδος, είπε σχετικά: “Η GSK πιστεύει πως η Ελλάδα θα αναδυθεί από τη κρίση με τους κατάλληλους χειρισμούς της πολιτικής ηγεσίας. Βλέπουμε πρόοδο σε ό,τι αφορά τις μεταρρυθμίσεις στον κλάδο της υγείας προς τη σωστή κατεύθυνση, κάτι το οποίο πιστεύουμε ότι θα οδηγήσει σε ένα σταθερό, δίκαιο και διαφανές περιβάλλον καθώς και στην αποκατάσταση της βιωσιμότητας του συστήματος υγείας προς όφελος των Ελλήνων ασθενών”.

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της ΦΑΜΑΡ, Πάνος Μαρινόπουλος τόνισε: “Εκτιμώντας την επιτυχημένη πορεία στενής συνεργασίας για περισσότερα από 40 χρόνια και βασιζόμενοι στην εμπιστοσύνη που μας δείχνει η GSK, συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε τη μεταξύ μας σχέση όπως φαίνεται και μέσω της νέας συμφωνίας. Επιπλέον, βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να μπορούμε να μεταφέρουμε νέους όγκους παραγωγής στα εργοστάσιά μας στον Αυλώνα Βοιωτίας και στην Ανθούσα Αττικής, για τους οποίους θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας. Στοχεύουμε στην συνέχιση της εξαιρετικής συνεργασίας με την GSK αλλά και σε περεταίρω διεύρυνση αυτής  όπως άλλωστε και στην επίτευξη και άλλων παρόμοιων συμφωνιών που θα συμβάλλουν στην συνεχιζόμενη ανάπτυξη των ελληνικών μας εργοστασίων”.

Ιδιαίτερα ικανοποιημένος εμφανίστηκε, τέλος, και ο ίδιος ο Βρετανός πρέσβης, Τζών Κίττμερ, ο οποίος τόνισε το γεγονός ότι μία μεγάλη Βρετανική εταιρία όπως η GSK, αποφάσισε να επεκτείνει περεταίρω την επένδυσή της στην Ελλάδα.

“Αυτή η απόφαση είναι ενδεικτική της σημασίας που έχουν οι ξένες επενδύσεις για το μέλλον της Ελλάδας  καθώς και των προσπαθειών που καταβάλει η Ελλάδα για την βελτίωση του επιχειρηματικού της περιβάλλοντος”, ανέφερε ο Βρετανός πρέσβης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ