Κατά πλειοψηφία εγκρίθηκαν από την Ολομέλεια της Βουλής τα άρθρα 7, 8 και 9 του νομοσχεδίου για τους πλειστηριασμούς ύστερα από ονομαστική ψηφοφορία που προκάλεσε ο ΣΥΡΙΖΑ.
Στην ψηφοφορία συμμετείχαν 293 Βουλευτές και οι 152 ψήφισαν υπέρ των άρθρων, ενώ οι 141 κατά. Από την ψηφοφορία απουσίασαν ο ανεξάρτητος βουλευτής Β. Πολύδωρας, που είχε διαγραφεί το μεσημέρι από την ΝΔ, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Απ. Κακλαμάνης (που απουσίασε με ίωση), ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Π. Χαϊκάλης, ο ανεξάρτητος βουλευτής των Ανεξάρτητων Δημοκρατικών Βουλευτών Ν. Νικολόπουλος (με επιστολική ψήφο, που δεν προσμετράται στο αποτέλεσμα, δήλωσε ότι καταψηφίζει τα άρθρα) και οι 3 προφυλακισμένοι βουλευτές της Χρυσής Αυγής.
Αλλαγές από τον Γ. Στουρνάρα στο άρθρο για τα πρόστιμα
Σημειώνεται, ότι ο υπουργός Οικονομικών, Γ. Στουρνάρας ανακοίνωσε νέες αλλαγές, πριν την ψηφοφορία, στην παράγραφο 6 του άρθρου 7 για τα πρόστιμα σε όσους έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο.
Συγκεκριμένα, ο υπουργός άλλαξε τις διατυπώσεις του άρθρου και τις αντικατέστησε με τις διατυπώσεις του Κώδικα που ψηφίστηκε από τη Βουλή τον Ιούνιο, προκειμένου να μην εμφανίζεται ότι πρόκειται για ρυθμίσεις με διαφορετικό περιεχόμενο.
Με άλλη νομοτεχνική βελτίωση ορίζει ότι η επιβολή του προστίμου 10% επί της οφειλής θα γίνεται 6 μήνες μετά την λήξη πληρωμής της οφειλής (ενώ το νομοσχέδιο αναφέρει 2 μήνες) και ότι το πρόστιμο θα επιβάλλεται μόνο για φορολογικές οφειλές προς το δημόσιο και όχι για άλλες παραβάσεις (π.χ. πολεοδομικά πρόστιμα).
Επίσης ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης ανακοίνωσε ότι αποδέχεται τρεις τροπολογίες βουλευτών, οι οποίες αφορούν την παράταση της προθεσμίας για την αλλαγή των κανονισμών των συνεταιρισμών, την παράταση της αναστολής προσωπικών διώξεων εναντίον μελών των Δ.Σ. των συνεταιρισμών και την εξόφληση των δαπανών για καύσιμα του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας.
Τονίζεται, τέλος, ότι πριν την ανακοίνωση του αποτελέσματος της ψηφοφορίας συμφωνήθηκε ανάμεσα στα κόμματα στην ρύθμιση για την αναγνώριση του χρόνου εργασίας των εργαζόμενων στα Κλωστήρια Ναούσης να ενταχθούν και οι εργαζόμενοι στα Λιπάσματα.

