Σαμαράς: “Από την Κορέα μέχρι την Αμερική ήρθαν να αγοράσουν τις ελληνικές startups”

“Η αγορά τολμάει, και ιδιαίτερα οι μεσαίου μεγέθους ελληνικές επιχειρήσεις τολμούν ξανά”, τόνισε ο Αντώνης Σαμαράς σε ομιλία του κατά τη διάρκεια δείπνου που παρέθεσε ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων.

Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε και στις start-up επιχειρήσεις, λέγοντας:
“Κι ακόμα είδαμε να ανθίζουν, κάτι το πρωτόγνωρο, αλλά για εμένα πολυσήμαντο, που είναι τα ελληνικά start-ups, που φωτογραφίζουν τα νέα παιδιά, το νέο ταλέντο, το νέο επιχειρηματία, το νευρικό κύτταρο του Έλληνα που δέχεται ότι αυτή η πατρίδα μπορεί να παραγάγει. Oι νεοφυείς ελληνικές επιχειρήσεις δίνουν μεγάλη άνθηση στη νεανική επιχειρηματικότητα. Για πολλές από αυτές τις επιχειρήσεις, ήρθαν ξένοι από την Κορέα και την Ιαπωνία, μέχρι την Αμερική και το Ισραήλ να τις αγοράσουν, ήδη. Και πολλοί από αυτούς έχουν ήδη μπει με υψηλή μετοχική συμμετοχή σε αυτές τις νεοφυείς ελληνικές επιχειρήσεις νέων παιδιών. Aυτές θα φέρουν νέες εξαγωγές σε σύγχρονους τομείς όπου η Ελλάδα μπορεί να γίνει ανταγωνιστική”.

Σε ό,τι αφορά τις ξένες επενδύσεις γενικότερα, σύμφωνα με τον Σαμαρά, στους τελευταίους 18 μήνες καταγράφονται σημαντικά αποτελέσματα: Οι νέες στρατηγικές επενδύσεις που εντάχθηκαν στην αδειοδοτική διαδικασία, και θα υλοποιηθούν τα επόμενα χρόνια φτάνουν συνολικά ήδη τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ. Επίπεδο μεγαλύτερο από το ύψος των ετήσιων άμεσων ξένων επενδύσεων προ κρίσης, ενώ ένα πρόσθετο 1,5 δισεκατομμύριο υπήρξε για εξαγορά επιχειρήσεων.

Επιπλέον, με έργα ΣΔΙΤ προχωρούν επενδύσεις 2,5 δισ. ευρώ ειδικά στον τομέα Διαχείρισης Απορριμμάτων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ