ΕΕ: Δηλώνει μη ικανοποιημένη από την εξέλιξη των διαβουλεύσεων Αθήνας – θεσμών

Την εντατικοποίηση των συζητήσεων σε τεχνικό επίπεδο μεταξύ Αθήνας και θεσμών ζητά η Κομισιόν εν όψει του Eurogroup όπου θα γίνει αποτίμηση της κατάστασης, ζητά η ΕΕ.

“Η Επιτροπή δεν είναι ικανοποιημένη από την πρόοδο που έχει επιτευχθεί στις διαπραγματεύσεις μέχρι στιγμής” ξεκαθάρισε πάντως ο εκπρόσωπος Μαργαρίτης Σχοινάς, που μέχρι σήμερα χρησιμοποιούσε πιο ήπιους τόνους.

Αυτό σε συνδυασμό με το δημοσίευμα του Reuters που θέλει τον πρόεδρο της Επιτροπής Ζαν Κλοντ Γιούνκερ εκνευρισμένο να δηλώνει ότι η υπομονή του με την Αθήνα εξαντλείται, ωθεί πολλούς να μιλήσουν για πολύ δύσκολη θέση της ελληνικής κυβέρνησης που με τους χειρισμούς της χάνει και τους λίγους συμμάχους που είχε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ