Οικονομικές συμφωνίες 22 δισ. δολ. υπέγραψαν Ινδία και Κίνα

Οικονομικές συμφωνίες εμπορίου και συνεργασίας, συνολικού ύψους 22 δισ. δολ., υπέγραψαν, Ινδία και η Κίνα, παρουσία του Ινδού πρωθυπουργού, Ναρέντρα Μόντι.

Ειδικότερα, οι συμφωνίες που υπεγράφησαν τα δύο Έθνη, στην Σαγκάη, αφορούν διάφορους τομείς, όπως τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τα λιμάνια και η χρηματοδότηση βιομηχανικών πάρκων.

“Θα εργαστούμε μαζί προς το κοινό μας συμφέρον. Η Ινδία είναι έτοιμη για επιχειρηματικές δραστηριότητες”, δήλωσε ο Ναρέντρα Μόντι, ο οποίος πραγματοποιεί την πρώτη του επίσημη επίσκεψη στην Κίνα, επιδιώκοντας την συγκέντρωση οικονομικών πόρων για την βελτίωση των υποδομών της Ινδίας.

Σημειώνεται ότι η Κίνα είναι ο πιο σημαντικός εμπορικός εταίρος της Ινδίας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ