Γεροβασίλη: «Στο τέλος της εβδομάδας η κυβερνητική πρόταση για τον εκλογικό νόμο»

«Η πρόταση της κυβέρνησης για τον εκλογικό νόμο θα κατατεθεί στη Βουλή στο τέλος αυτής της εβδομάδας και θα ψηφιστεί μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου, πιθανότατα με την επιστροφή του πρωθυπουργού από την Κίνα», ανέφερε η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη, και προσέθεσε ότι «η διαδικασία της συζήτησης στη Βουλή μπορεί να βοηθήσει ώστε να υπάρξουν ακόμα μεγαλύτερες συγκλίσεις από αυτές που έχουν ήδη διαπιστωθεί».

Πρόσθεσε ακόμα ότι «η πρότασή μας για την κατάργηση του μπόνους, την απλή αναλογική και την ψήφο στα 17 βρίσκεται στο στάδιο της τελικής επεξεργασίας», δήλωσε ειδικότερα η κυβερνητική εκπρόσωπος και προσέθεσε ότι «λαμβάνει υπόψη τις συζητήσεις του πρωθυπουργού με τους αρχηγούς των κομμάτων, καθώς και πρόσφατες νομοθετικές πρωτοβουλίες άλλων κομμάτων, όπως για παράδειγμα την πρόταση νόμου του ΠΑΣΟΚ τον Ιούνιο του 2015».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ