Βόλφγκανγκ Σόιμπλε: “Το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι το χρέος”

Ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, μιλώντας σήμερα στην επιτροπή οικονομικών υποθέσεων της Μπούντεσταγκ, έκρινε ότι “το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν είναι τα επιτόκια και η αποπληρωμή του χρέους”.

Παράλληλα ο κ. Σόιμπλε ανέφερε πως το ΔΝΤ πρέπει να συνεχίσει να διαδραματίζει ρόλο στο ελληνικό πρόγραμμα και προεξόφλησε πως “πράγματι θα συνεχίσει”.

Ο κ. Σόιμπλε δήλωσε ακόμη συμφωνεί με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) Μάριο Ντράγκι ότι στην Ευρώπη χρειάζονται περισσότερα μέτρα για την τόνωση της ανάπτυξης, επενδύσεις και διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ