Σταθάκης: «Δεν είναι μεγάλες οι διαφορές μας, θα συνεχίσουμε τη συζήτηση από απόσταση μέχρι να τις κλείσουμε»

«Από απόσταση θα συνεχιστούν οι συζητήσεις με τους θεσμούς, δεν τα κλείσαμε τα θέματα, έχουμε μικρές εκκρεμότητες και θα συνεχίσουμε τη συζήτηση μέχρι να τα κλείσουμε» δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος Γιώργος Σταθάκης μετά την ολοκλήρωση της σημερινής συνάντησης με τους εκπροσώπους των θεσμών.

Δεν είναι μεγάλες οι διαφορές, επεσήμανε ο υπουργός και εξέφρασε την άποψη ότι θα κλείσουν τα ζητήματα από απόσταση, απαντώντας σε ερώτηση αν θα επιστρέψουν οι Θεσμοί για να κλείσει η διαπραγμάτευση. Ανοικτό είναι το ενδεχόμενο, αν θα επανέλθουν, μετά τις γιορτές οι εκπρόσωποι των θεσμών, όπως ανέφερε ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργό, Δημήτρης Λιάκος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ