Σκωτία: Πάει για δεύτερο δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία της

Το Κοινοβούλιο της Σκωτίας ψήφισε σήμερα υπέρ της διεξαγωγής και δεύτερου δημοψηφίσματος για την ανεξαρτησία της Σκωτίας από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Με ψήφους 69 έναντι 59, εξουσιοδότησε την πρωθυπουργό Nicola Sturgeon να διαπραγματευτεί με την κυβέρνηση του Λονδίνου τη διεξαγωγή και δεύτερου δημοψηφίσματος, καθώς υπέρ της απόφασης αυτής τάχθηκαν αυτή τη φορά και οι Πράσινοι.

Η πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου, Τερέζα Μέι, έχει δηλώσει από την πλευρά της ότι θα αποτρέψει νέο σχετικό δημοψήφισμα καθώς “τώρα δεν είναι η ώρα”, ενώ ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία του Brexit.

Σημειώνεται ότι στο πρώτο δημοψήφισμα οι κάτοικοι της Σκωτίας είχαν απορρίψει την ανεξαρτησία της περιοχής με ποσοστό 55%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ