Τέλος το χάρτινο εισιτήριο στα μέσα μεταφοράς

Σταματά από σήμερα η έκδοση του χάρτινου εισιτηρίου στα μέσα μεταφοράς και πλέον μόνο με τα προσωποιημένα ηλεκτρονικά εισιτήρια θα μπορούν να προσέρχονται οι επιβάτες στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ από τη Δευτέρα 20 Νοεμβρίου θα αρχίσουν να κλείνουν σταδιακά οι πύλες εισόδου προκειμένου να μην είναι εφικτή η είσοδος χωρίς κόμιστρο. 

Στις κλειστές και τις ανοιχτές πύλες θα υπάρχουν υπάλληλοι της ΣΤΑΣΥ που θα ελέγχουν και θα ενημερώνουν το κοινό.

Όπως έχουν ανακοινώσει οι αρμόδιες αρχές, οι κάτοχοι χάρτινων εισιτηρίων αν έχουν έως 10 εισιτήρια, μπορούν να προσέρχονται στα εκδοτήρια της ΣΤΑΣΥ ΑΕ στον σταθμό της Ομόνοιας ή στα Κεντρικά Γραφεία της ΟΣΥ ΑΕ (Παρνασσού 6, Άγιος Ιωάννης Ρέντης) για να τα ανταλλάξουν με ισοδύναμα προϊόντα ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Οι κάτοχοι περισσότερων των 10 εισιτηρίων θα προσέρχονται από 20/11/2017 στα Κεντρικά Γραφεία του ΟΑΣΑ (Μετσόβου 15, Αθήνα) προκειμένου να τα ανταλλάξουν με ισοδύναμα προϊόντα ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Σημειώνεται επίσης πως, στάση εργασίας από τις 21.00 έως τη λήξη της βάρδιας πραγματοποιεί σήμερα το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ