Ομαλή η επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα

Xωρίς προβλήματα επέστρεψαν οι εκδρομείς του Πάσχα. Αυξημένη ήταν η κίνηση στην εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου, ενώ “κόλλησαν” τα διόδια του Ισθμού. Δεν ταλαιπωρήθηκαν ιδιαίτερα όσοι ταξίδευαν από την Κεντρική Ελλάδα προς την Αθηνα.

Αυξημένα ήταν τα μέτρα της τροχαίας όλη την εορταστική περίοδο, ενώ η άρση της απαγόρευσης της κυκλοφορίας φορτηγών άνω του 1,5 τόνου έχει γίνει από τις 21.00.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ