Εντοπίστηκε χειροβομβίδα σε σταθμό του ΗΣΑΠ

Xειροβομβίδα εντοπίστηκε χθες το βράδυ στο σταθμό του ΗΣΑΠ στον Άγιο Νικόλαο.

Επιβάτης πρόσεξε τη χειροβομβίδα, που είχε τοποθετηθεί σε φρεάτιο κοντά στις γραμμές, ενώ η αστυνομία που ειδοποιήθηκε αργότερα αναζητά τους λόγους και τους υπευθύνους τοποθέτησης του εκρηκτικού μηχανισμού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ