Πρωταθλητής στο βόλεϊ ο Ολυμπιακός

Την τρίτη διαδοχική τους νίκη επί του Εθνικού Αλεξανδρούπολης, με 3-0 σετ (24-26, 29-31, 16-25), πέτυχε στον Έβρο ο Ολυμπιακός και έτσι πανηγύρισε για δεύτερη συνεχή σεζόν το πρωτάθλημα στο βόλεϊ.

Σημειώνεται ότι η ομάδα του Δημήτρη Καζάζη εφέτος κατάφερε, για δεύτερη διαδοχική χρονιά, να πανηγυρίσει το νταμπλ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ