Εξιτήριο για τον Αμερικανό ιατρό που είχε προσβληθεί από τον Έμπολα

Σήμερα αναμένεται να πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο ένας γιατρός, ο οποίος προσβλήθηκε από τον ιό Έμπολα, όταν αυτός εργαζόταν με ασθενείς στη Δυτική Αφρική, όπως αναφέρεται σε άρθρο της αμερικανικής εφημερίδας New York Times, η οποία επικαλείται πηγές προσκείμενες στο θέμα.

Ο Δρ. Κρεγκ Σπένσερ, 33 ετών, είχε τεθεί σε απομόνωση στο νοσοκομείο Bellevue της Νέας Υόρκης αφότου διαγνώστηκε με τη νόσο στις 23 Οκτωβρίου.

Ο Σπένσερ είχε ταξιδέψει στη Γουινέα -μία από τις χώρες της Δυτικής Αφρικής που έχουν πληγεί περισσότερο από τον ιό- με τη διεθνή ανθρωπιστική οργάνωση Γιατροί Χωρίς Σύνορα, προκειμένου να παράσχει βοήθεια σε ασθενείς.

Αξιωματούχοι του νοσοκομείου αρνήθηκαν να επιβεβαιώσουν ή να διαψεύσουν τα όσα επικαλείται το άρθρο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ