“Πέταξε” στα 50 δολάρια το πετρέλαιο

Τρίτη ημέρα εντυπωσιακών κερδών για το πετρέλαιο, το οποίο βρέθηκε μία ανάσα από τα 50 δολάρια, μετά την ανακοίνωση του Οργανισμού Πετρελαιοπαραγών Κρατών (ΟΠΕΚ) στην οποία εκφράστηκαν ανησυχίες για την πορεία της τιμής.

Ο χρυσός αντίθετα έκλεισε με απώλειες, για πέμπτη συνεδρίαση μέσα στις τελευταίες έξι.  

Ειδικότερα, τα συμβόλαια παράδοσης Δεκεμβρίου του χρυσού έκλεισαν με απώλειες 0,1%, στα 1.132,50  δολάρια η ουγγιά. Το μέταλλο κατέγραψε κέρδη 3,4% σε επίπεδο μήνα.

Παράλληλα, το αργό πετρέλαιο παράδοσης Οκτωβρίου ενισχύθηκε κατά 8,8%, κλείνοντας στα 49,20 δολάρια το βαρέλι.  Τον Αύγουστο το πετρέλαιο έκλεισε με κέρδη 4,4%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ