Μετά την ανακοίνωση του υπουργού Υγείας, Βασίλη Κικίλια, ότι θα κλείσουν όλα τα σχολεία για 14 μέρες, με διυπουργική απόφαση και δήλωση της υπουργού Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, θα παραμείνουν κλειστά όλα τα φροντιστήρια για τις επόμενες ημέρες.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ η Νίκη Κεραμέως τόνισε ότι ζήτησε από τον ΕΟΔΥ να διατάξει το κλείσιμο φροντιστηρίων και πάσης φύσεως εξωσχολικές δομές εκπαίδευσης στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού.
Η ανακοίνωση για το κλείσιμο των σχολείων από τον Βασίλη Κικίλια
Σύμφωνα με τον Βασίλη Κικίλια κατόπιν εισήγησης της ειδικής επιτροπής, γίνεται αναστολή όλων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων όλης της χώρας τις επόμενες 14 ημέρες. Σε αυτά περιλαμβάνονται σχολεία, βρεφονηπιακοί σταθμοί, νηπιαγωγεία, ΙΕΚ, πανεπιστήμια. Ο χρονικός ορίζοντας που έδωσε ο κ. Κικίλιας για το κλείσιμο των σχολείων ολοκληρώνεται ανήμερα της 25ης Μαρτίου και σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr υπάρχουν σκέψεις να ματαιωθούν οι παρελάσεις της εθνικής επετείου.

