Αυστηρό lockdown στην Αυστραλία

Μέλη των ενόπλων δυνάμεων και αστυνομικοί στήνουν οδοφράγματα για να περιοριστούν οι μετακινήσεις των πολιτών

Το Σίδνεϊ, το οποίο βρίσκεται στην όγδοη εβδομάδα σε συνθήκες lockdown, φαίνεται να  αποτελεί το επίκεντρο του τρίτου κύματος της COVID-19 στην Αυστραλία, το οποίο απειλεί να ωθήσει την οικονομία της Αυστραλίας στην δεύτερη ύφεσή της σε ισάριθμα έτη.

Η πρωθυπουργός της Νέας Νότιας Ουαλίας Γκλάντις Μπερετζικλιάν δήλωσε ότι 7 άνθρωποι πέθαναν από COVID-19 στην μεγαλούπολη το προηγούμενο 24ωρο, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ που είχε καταγραφεί νωρίτερα αυτόν τον μήνα στην πολιτεία. Καταγράφηκαν επίσης 478 νέα κρούσματα, στην μεγαλύτερη αύξηση που σημειώνεται σε μια ημέρα από τότε που ξέσπασε η πανδημία. “Οι αριθμοί μετάδοσης στην κοινότητά μας είναι ενοχλητικά υψηλοί. Κάθε θάνατος αντιστοιχεί σε έναν άνθρωπο, που είχε αγαπημένα πρόσωπα, που πέθανε σε τραγικές συνθήκες, και εκφράζουμε από τα βάθη της καρδιάς μας τα συλλυπητήριά μας σε όλα αυτά τα αγαπημένα πρόσωπα και στις οικογένειές τους” δήλωσε με νόημα η τοπική Πρωθυπουργός.

Μέλη των αυστραλιανών ενόπλων δυνάμεων και αστυνομικοί στήνουν οδοφράγματα για να περιοριστούν οι μετακινήσεις των πολιτών, ενώ στους κατοίκους της Μελβούρνης επιβάλλεται απαγόρευση κυκλοφορίας τη νύχτα και άλλες δύο εβδομάδες εν μέσω αύξησης των κρουσμάτων. Με δεδομένο ότι μόνον το 26% των ανθρώπων άνω των 16 ετών έχει πλήρως εμβολιαστεί , η Αυστραλία είναι ευάλωτη στο πιο μεταδοτικό παραλλαγμένο στέλεχος Δέλτα του νέου κορονοϊού, το οποίο εξαπλώνεται με σταθερό ρυθμό στην χώρα.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ