Έκλεισε τμήμα της Αττικής οδού

Η ανεξέλεγκτη και καταστροφική πορεία της πυρκαγιάς, στα βόρεια προάστια, πλησιάζει στην Αττική Οδό. Γι’ αυτό τμήμα της -κατόπιν εντολής των αρμοδίων, λίγο μετά τις 3:30 τα ξημερώματα- τέθηκε εκτός λειτουργίας.

Σε σχετική ανάρτησή της, η εταιρεία, αναφέρει: «Κλειστή η Αττική Οδός από κόμβο Κηφισίας έως κόμβο Ανθούσας στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο και από τον κόμβο 20 Μαρκόπουλου – Κορωπίου έως κόμβο Ανθούσας στο ρεύμα προς Ελευσίνα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ