Ετικέτα: Επενδύω στην Ελλάδα

Κυριάκος Πιερρακάκης: “Το αναπτυξιακό νομοσχέδιο ακουμπά όλη την επενδυτική διαδικασία”

Για το αναπτυξιακό νομοσχέδιο, "Επενδύω στην Ελλάδα", μίλησε ο ο υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, στην ολομέλεια της

Κυριάκος Μητσοτάκης: “Το αναπτυξιακό νομοσχέδιο φέρνει το επενδυτικό περιβάλλον της Ελλάδας στον 21ο αιώνα”

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτηση του στο Twitter τόνισε ότι "το νομοσχέδιο "Επενδύω στην Ελλάδα" φέρνει το επενδυτικό περιβάλλον