Ετικέτα: Νέα υπηρεσία Υγείας

Β. Κικίλιας: “Με τον ΟΔΙΠΥ προχωρούμε σε καλύτερη αξιολόγηση του συστήματος Υγείας”

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής η συζήτηση για το νομοσχέδιο ίδρυσης του Οργανισμού Διασφάλισης