Ετικέτα: Πρόγραμμα Αξιοποίησης Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων Αττικής

Ολυμπιακές εγκαταστάσεις Αττικής: Περίπου 190 εκατ. ευρώ για εκσυγχρονισμό τους

Παρουσιάστηκε σήμερα (13/12) από τον υφυπουργό Αθλητισμού -παρουσία του πρωθυπουργού- το Πρόγραμμα Αξιοποίησης των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων της Αττικής.